سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش استعمال از کرم پودر گاش

 بهترین کرم پودر

روش استعمال از کرم پودر گاش

 

کرم پودر گاش همانند اکثر اسباب آرایش و پیرایش، برای پوست‌های متفاوت، گونه های متفاوتی دارااست. فقط می بایست پاره ای وقت بگذارید و تحقیقاتی انجام دهید تا کرم پودری را پیدا نمائید که مطلوب پوست شما باشد. از سبک گرفته تا پوشش‌دهی بدون نقص و از مات گرفته تا درخشان، آیتم‌های مختلفی موجود هست که می توانید گزینش نمائید تا به سود متبوع براشید. کرم پودر گاش می تواند به مخفی کردن نواقصی مانند جای جوش و لکه‌های تیره یاری دهد، یک شالوده بی‌عیب‌و‌نقص برای پوست باشد و سایر آرایش و پیرایش را زیباتر جلوه دهد. نکته کلیدی برای تهیه کردن کلیه این مزایا بسیار بی آلایش میباشد: شما می بایست خاطر بگیرید که چه طور کرم پودر را استعمال نمایید. در‌این مقاله از لوکسی محصول، نکات کلیدی در خصوص طریق به کارگیری از کرم پودر گاش بیان خواهد شد. با ما هم پا باشید.

 

یک کرم پودر ایده‌آل تعیین فرمائید

 

وسیع‌ترین اشتباهی که ما خانم‌ها مرتکب می‌شویم، تعیین کرم پودر با رنگ نامناسب میباشد. هنگام تعیین کرم پودر، بایستی کرم پودری را تعیین فرمایید که با رنگ پوست شما همخوانی بدون نقص داشته باشد. ممکن میباشد در فصل زمستان یا این که فصل‌تابستان که پوست شما به صورت طبیعی پاره ای تیره‌خیس میباشد، به کرم پودری با رنگی متعدد احتیاج داشته باشید. برای تعیین کرم پودر مطلوب، پیشین از خرید می بایست آن‌ را روی پوست خویش آزمون نمایید.

 

نادرست دیگری که خانم‌ها مرتکب می شوند، این میباشد که در تمام ارتفاع معاش خویش از یک جور کرم پودر استعمال می نمایند! به عبارتی‌طور که پوست ما تغییر‌و تحول می‌نماید، کرم پودر ما نیز می بایست تغییر‌و تحول نماید. کرم پودری که در جوانی برای پوست چرب و جوش‌دار شما موءثر بوده میباشد، در ده سال 50 از معاش برای پوست شما کارآمد نخواهد بود.

 

اشکال بخش اعظمی از کرم پودر‌ها وجود دارا هستند که همین تنوع ممکن میباشد شما‌را حیران نماید. قبلی از این‌که بتوانید یک کرم پودر مطلوب را گزینش فرمائید، می بایست تصمیم بگیرید که به چه مدل پوششی روی پوست خویش نیاز دارید. مثلا، در حالتی که درپی پوشش سنگین‌خیس می باشید، نیاز به کرم پودری با پوشانندگی بدون نقص دارید. از طرف دیگر، در صورتی ظاهری طبیعی‌خیس را ترجیح می‌دهید، یک کرم پودر سبک را تعیین فرمائید. در شرایطی که می خواهید پوست شما درخشنده و درخشان باشد، یک کرم پودر مرطوب را تعیین فرمایید. ولی در‌حالتی که درخشش پوست را دوست ندارید، یک کرم پودر مات را آزمون فرمایید.

 

تعیین شایسته ترین کرم پودر بستگی به گونه پوست شما داراست. برای مثال، در صورتی‌که شما پوست چربی دارید، بهتر میباشد از کرم پودرهای براق‌کننده پرهیز کنید. ادله این دستور این میباشد که‌این گونه کرم پودرها میتوانند پوست چرب شما‌را براق‌خیس جلوه دهند که احتمالاً برعکس آن چیزی میباشد که شما میخواهید و در حالتی که پوست بی آبی دارید، بهتر میباشد کرم پودرهای مات را تعیین نکنید، چون آنان هیچ‌کاری برای یاری به براق‌خیس شدن پوست شما نمی کنند.

 

کرم پودر گاش دقیقاً قادر است به عبارتی چیزی باشد که شما نیاز دارید. می پرسید چرا؟ خب جواب بی آلایش میباشد! کرم پودر گاش قادر است برای کلیه گونه های پوست و ذوق‌ها مطلوب باشد، به دلیل آنکه در گونه‌های متنوعی ایجاد می شود؛ از کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب گرفته تا پوست‌های کم آب، کرم پودرهای مات و کرم پودرهای درخشان، کرم پودر تیره یا این که کرم پودر پر‌نور … . صرفا کافی میباشد با اعتنا به دسته پوست و ذوق خویش،‌ دسته مطلوب پوست خویش را تعیین فرمایید.

 

 

 

برای خرید کرم پودر گاش اصل کلیک نمایید

 

 

ابزار فعالیت در به کار گیری از کرم پودر گاش

 

علی‌رغم آنچه خوانده‌اید یا این که شنیده‌اید، هیچ ابزار جامعی برای کرم پودر زدن نیست. آرایشگران برای استعمال از کرم پودر از براش به کار گیری می کنند. بعضا ترجیح می دهند از انگشتان دست یا این که اسفنج کرم پودر استعمال نمایند. اسفنج‌ها و براش‌ها سطح یکنواخت‌تری به شما می دهند، در حالی ‌که انگشت شما به گرم شدن کرم پودر امداد مینماید و منجر میگردد بهتر روی پوست بنشیند. بدین ترتیب، از انگشتان دست گرفته تا اشکال براش‌ها، نحوه‌های اکثری برای استعمال از کرم پودر گاش موجود است. مطمئن نیستید کدام‌یک بهتر میباشد؟ خب بایستی بگوییم هر وسیله‌ای میتواند مزایای خویش را داشته باشد! شما با اعتنا به ذوق و راحتی خودتان، می توانید در میان ابزار مو جود گزینش نمایید. حتی می توانید همگی ابزار را آزمون کرده و در غایت شل‌ترین و شایسته ترین وسیله برای پوست خویش را تعیین و استعمال فرمائید. به دنبال بیایید این ابزار را به صورت غیروابسته باز‌نگری کنیم:

 

به کار گیری از انگشتان دست

 

با شستن دست‌ها مطمئن گردید که هنگام به کارگیری از کرم پودر، رخ خویش را با باکتری یا این که میکروب نمی‌پوشانید! کرم پودر را روی مچ دست خویش فشار دهید و از انگشتان دست خویش برای برای برداشتن و مالیدن آن روی پوست رخ استعمال فرمایید. کرم پودر را با حرکات دایره‌ای روی رخ خویش بمالید و مطمئن گردید که آن‌ را به صورت هم اندازه در تمامی جای فیس پخش کرده‌اید.

 

استعمال از براش

 

در شرایطی‌که می خواهید پوشش روشن‌تری داشته باشید، براش قادر است شما‌را به‌این سود براشاند. کرم پودر را روی پوست خویش بزنید و با به کارگیری از براش و حرکات دایره‌ای، آن را روی پوست بمالید.

 

 

 

برای خرید کرم پودر گاش اصل کلیک نمایید

 

 

 

 

 

 

به کارگیری از مرطوب‌کننده یا این که پرایمر کرم پودر گاش

 

در شرایطی‌که پوست مرطوب باشد، کرم پودر ریلکس‌خیس روی پوست می‌نشیند. شما میتوانید یک ضدآفتاب مرطوب‌کننده، مرطوب‌کننده یا این که پرایمری را تعیین فرمایید که مطلوب پوست شما باشد. بگذارید مرطوب‌کننده، ضدآفتاب یا این که پرایمر حدوداً یک دقیقه قبلی از به عمل بردن کرم پودر، پوست شمارا فراهم نماید.

 

پرایمر کرم پودر قابل انعطاف‌ترین سطح را برای کرم پودر ساخت مینماید. در شرایطی‌که پوست چربی دارید میتوانید یک پرایمر فاقد چربی را تعیین نمایید.

 

کانسیلر و کرم پودر گاش

 

کانسیلر و کرم پودر پابه‌پای هم کار میکنند. در حالی ‌که کرم پودر وسیله‌ای برای یکنواخت نشان دادن سطح پوست شما میباشد، کانسیلر برای نهفته کردن پهناور‌ترین عیب‌های پوست، مانند جای جوش یا این که لکه‌های پوستی به عمل می‌رود.

 

با این ‌که هیچ رسمی نیست که نخستین کدام‌یک می بایست مصرف شود، البته آرایشگران سفارش می نمایند که پیش از کرم پودر، از کانسیلر استعمال نمایید، چون چنانچه در صدر لکه‌ها را نهفته فرمایید، دیگر نیازی به به کار گیری زیاد از کرم پودر وجود ندارد.

 

برای استعمال، کانسیلر را به طور نقطه‌ای روی هر لکه تیره مانند ذیل و حریم دیده و در امتداد بینی بزنید. روی کانسیلر در جای خویش ضربه بزنید (هیچ زمان مالش ندهید) یا این که میتوانید از یک براش کانسیلر به کارگیری نمایید و در آخر ضربه بزنید.

 

به چه شکل از کرم پودر گاش استعمال کنیم؟

 

راهبرد مرحله‌به‌مرحله:

 

کمی از کرم پودر به اندازه یک سکه را در کف دست خویش قرار داده و کرم پودر را با به کار گیری از ابزار متبوع خویش روی لکه‌های قرمز رنگ یا این که نواحی ناهموار پوست خویش قرار دهید. این موردها معمولاً روی زنخدان، در امتداد یا این که روی بینی، تحت دیده و کناره‌های دهن میباشد. تمام فیس را نپوشانید، انگیزه شما وصال به یکنواختی پوست میباشد.

از باطن فیس خویش به سمت خارج تکان فرمایید و کرم پودر را روی پوست خویش پخش فرمایید.

برای این‌ که کرم پودر مانند ماسک به لحاظ نرسد، کمی از آن را در خط موی و تحت فک هم بزنید.

چنانچه مقدار کرم پودر خیلی زیاد شد، چه کنیم؟

 

در شرایطی‌که از کرم پودر بیشتراز حد به کارگیری کردید، لازم وجود ندارد مجدد از اولیه استارت فرمائید. به اندازه یک سکه از یک مرطوب‌کننده بردارید، روی براش کرم پودر قرار دهید و براش را روی چهره خویش بکشید. چنانچه برای کرم پودر زدن از براش به کار گیری نمی کنید، ‌میتوانید با انگشتان دست خویش این‌ فعالیت را انجام دهید. ترفند دیگر این میباشد که یک دستمال کاغذی دو لایه را جداگانه فرمائید و یک کدام از لایه‌ها را روی فیس خویش قرار دهید و برای برداشتن کرم مازاد، آن ‌را به آرامی روی رخ خویش جنبش دهید.