سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی با آرایش و پیرایش معدود و شیوه های معمولی

بهترین کرم پودر

برای قشنگ شدن لازم وجود ندارد عمل رنج انجام بدهید با همین پیرایش معدود و شیوه های معمولی فیس تان را خوشگل و طبیعی نشان دهید.

زیبایی با آرایش و پیرایش معدود و شیوه های معمولی

زیبایی مدام از باطن اشخاص نشات می‌گیرد. شایسته ترین خط مش برای قشنگ شدن، طبیعی به لحاظ وارد شدن میباشد ولی نظرها و رویکرد هایی هم می‌باشد که به آن یاری می‌نماید. لازم وجود ندارد برای خوشگل چشم شدن مطلقاً چشمتان را در سایه و سیرتکامل هایتان را در رژگونه غرق نمایید. این نوشته‌ی‌علمی به شما نشان میدهد که چطور سایه ها و صورت های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

 

از انجایی که صورت ی آرایش و پیرایش گردیده , هر تعدادی معدود با صورت ی سوای آرایش و پیرایش بسیار تفاوت دارااست , را هایی برای مدام تر و تمیز بودن با صرف کمنرین عصر موجود است تا شما چه در خانه برای انتقال روحیه ای بشاش به اشخاص خانواده و نیز خودتان و چه خارج از منزل در حدی بی آلایش و با پیرایش معدود به راحتی به رخ تان رنگ نو ای بدهید .

 

 

 

خوشگل شدن با آرایش و پیرایش نادر

1. صبح بعداز بیدار شدن از خواب و شست و شوی رخ با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به شرایط طبیعی کم آب شود . همین دستور در اولِ روز پوست فیس شمارا از افتادگی و وارفته شدن محافظت کرده و شادابی و راز حالی خاصی به شما منتقل می‌کند .

 

2. فقط کرمی که بهتر میباشد در خانه یا این که حتی برای خرید , خارج از خانه استعمال نمائید و دوره ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , گونه های کرم های ضد آفتاب میباشد . در حالتی‌که دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در رخ داشتن جوش و لک روی پوستتان , آنها را بپوشانید از دسته رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی فیس مجدد از آن روی پوست بزنید .

 

 

3. برای اشکال دیده ها چه دیده ریز , چه درشت و با وضعیت های متعدد و رنگ های متعدد به کار گیری از یک خط دیده مدادی سیاده و فقط یک توشه کشیدن در درون دیده , فرم و موقعیت دیده را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که اما دقت داشته باشید تنها یک قلم را درون دیده بکشید تا دیده تان سیاه نشود و فقط شرایط ملایم و طبیعی به دیده ها داده باشید .

 

4. دقت داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با خرقه خانه یا این که با شال و روسری که برای خارج رفتن از خانه می‌پوشید , مهمترین نصیب آرایش و پیرایش در آراسته بودن و تغییر تحول شما در مقطع دوره کوتاه میباشد و طوری که فقط یک لایه رژ سوای خط لب و گهگاه خط لب فارغ از رژ هم رنگ جامه خانه یا این که شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک خیس بودن از رمگ های ملایم یا این که برق لب در اشکال رنگ ها استعمال نمائید تا خارج از خانه نیز ریلکس باشید .

 

5. در‌حالتی که مجال داشته و دوست دارید از رژ سیرتکامل ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در خانه برای انرژی طولانی تر از رژ لب های رنگ بشاش و پر‌نور به کار گیری فرمایید .

 

6. در‌صورتی‌که مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک توشه استعمال از فر مژه به آنها موقعیت دهید .