سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم پودر متناسب با رنگ پوست

در صورتی کرم پودر صحیح گزینش شود، خط آرایش و پیرایش در بین گردن و چهره به وجود نمی آید. برای آزمایش رنگ کرم پودر بهتر میباشد سه رنگ در حدود رنگ پوست تان را بر روی خط فک زیر خویش بمالید، بعد از آن در نوروروشنایی طبیعی مشاهده کنید که خط پیرایش با کدام رنگ کمتر جلب دقت می‌کند. در حالتی که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید، خطی چشم نمی‌شود.

 

بهترین کرم پودر

 

اکثر خانم ها یک سری جایگاه زردی در پوستشان دارا‌هستند، پس کرم پودرهایی که دور نما طلایی دارا‌هستند از کرم پودرهایی که دورنما صورتی دارا هستند، پوست آنها‌را طبیعی خیس نشان میدهند. در‌حالتی که میپندارید با به کارگیری از این جور کرم پودر ها رنگ پریده میشوید و میخواهید یه خرده سرخی به پوست تان بدهید، به جای کرم پودر این عمل را با رژ سیرتکامل انجام دهید.

 

 

 

کرم پودر

 

کرم پودر متناسب با رنگ پوست

 

در‌صورتی‌که در امر رنگ پوست تان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی به کارگیری فرمایید که خیر زیاد زرد رنگ باشد و خیر زیاد صورتی.

 

 

 

در صورتی‌که هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ صحیح را تعیین نموده اید. اشتباهی که اکثر زمان ها خانم ها میکنند این میباشد که کرم پودر را یا این که روی سیرتکامل و یا این که روی پشت دستشان آزمایش مینمایند، که اکثر اوقات پوست آن ها تیره خیس از چهره میباشد در غایت این اشخاص نمی توانند رنگ مطلوب را گزینش نمایند و استعمال از رنگ نادرست منجر می گردد که آرایش و پیرایش رنگ حقیقی و واقعی خویش را نشان نداده و مقداری چرک الود به لحاظ رسد.

 

 

 

? گزینش کرم پودر در آغاز، می بایست دسته پوست را در حیث گرفت.

 

 

 

برای پوست های چرب بهتر میباشد از یک کرم پودر سوای چربی یا این که با مبداء آبی‌رنگ به کار گرفت. پوست های کم آب با کرم پودرهایی که وضعیت چرب تری دارا هستند، سازش بهتری دارا‌هستند. در حالتی‌که پوست به محض استعمال از کرم پودر آن را به خویش جذب می نماید، بهتر میباشد که از کرم پودر چرب تری استعمال شود.

 

 

 

جند جور کرم پودر موجود است؟

 

دو دسته کرم پودر موجود است: به طور مایع و کرم. کرم پودر مایع یک جلای مات و پوشش در اختیار گرفتن گردیده بر روی پوست ساخت می‌کند و کاری می‌کند که پوست شما زیباتر به لحاظ رسد و لکه ها و کبودی بدور دیده را به نیکی می پوشاند. در صورتیکه مجموعاَ پوستی صاف (با لکه ها و زخم دیدگی بسیار اندک) دارید و صرفا میخواهید ظواهر صاف تری داشته باشد، از یک کرم پودر مایع یا این که کرم به کار گیری نمائید که جلای مات داشته باشد. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، مدام از پنکیک متناسب با به عبارتی کرم پودر به کار گیری نمایید زیرا وضعیت ضد آب به آن می‌دهد.

 

 

 

پودر را می بایست به طور دایره صورت روی پوست کشید تا کاملا آن را پوشش دهد. درحال حاضر ذیل سازی آرایش و پیرایش شما حاضر میباشد تا با استعمال از رنگ های متناسب صورتتان را پیرایش فرمائید.

 

 

 

? معدود بزنیم یا این که زیاد هنگامی نوبت به کرم پودر زدن می‌رسد، مدام بایستی به خیال داشت که معدود آن هم متعددی میباشد.

 

 

 

منظورمان این میباشد که هر کسی نیاز ندارد که از پیشانی تا تحت زنخدان خویش را کرم پودر بزند. یک کدام از ترفندهای داشتن یک ظواهر طبیعی این میباشد که تنها جاهایی را آرایش و پیرایش کنیم که پوست تیره یا این که سرخ دارا‌هستند مثل روی بینی، گوشه های بینی، سیرتکامل ها، حریم دهن و کناره دیده ها.

 

 

 

کرم پودر

 

طریقه ی استعمال ی صحیح از کرم پودر

 

کرم پودر را بایستی نقطه به نقطه زده و آن‌گاه با نوک انگشت یا این که اسفنج آرایش و پیرایش را به سمت بیرون در سمت و سوی خط پرورش گیسو پخش کرد. انگشتان شایسته ترین برس ها میباشند.

 

 

 

غالبا استعمال از انگشتان برای پخش کردن کرم پودر از هر وسیله دیگری بهتر میباشد زیرا حرارت نوک انگشتان سبب ساز آب شدن تدریجی کرم پودر می‌شود و بدین ترتیب ریلکس می اقتدار آن را روی نقاطی که متبوع میباشد، پخش کرد. به ندرت می بایست با انگشت رنگ را در تمام رخ، از گزاره پلک ها و ذیل زنخدان پخش کرد تا رخ دو رنگ نشود.

 

 

 

پیشین از زدن کرم پودر بهتر میباشد پوست فیس را مرطوب کرده واجازه بخشید تا کرم جذب شود. این عمل سبب ساز می‌گردد که کرم پودر در سطح پوست بماند. پس از زدن کرم پودر هم با زدن برس در پنکیک و پخش کردن آن روی پوست به طور حرکات مدور هماهنگی را در کرم پودر ساخت نمائید.

 

 

 

بعداز اتمام فعالیت یک دستمال نمناک روی فیس تان بکشید تا بیش تر پنکیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به فیس تان داده شود. نکته قابل توجه و شایان توجه این میباشد که آرایش و پیرایش در تحت نوروفروغ تصنعی و مصنوعی و طبیعی مختلف جلوه می نماید، به همین خیال مدام پایین نوری شبیه به روشنایی جایی که میخواهید بروید پیرایش نمائید.

 

 

 

نخستین ضد آفتاب بزنیم یا این که کرم پودر

 

اکثر اوقات کرم پودرها دارنده ترکیبات معدنی مانند اکسید روی و تیتانیوم میباشند که منعکس کننده نوروفروغ خورشیدند. به این ترتیب تحت عنوان ضد آفتاب با Spf ذیل یعنی در توان 8 تا 10 فعالیت مینمایند اما بهتر میباشد در آغاز یک لایه ضدآفتاب با Spf مطلوب برای حالت آب و هوایی مالیده شود و پس از کرم پودر استعمال شود. چنانچه قرار باشد در کنار ضد آفتاب از کرم های مرطوب کننده، ضد لک و … در زمان روز استعمال شود، ضد آفتاب می بایست فرنگی ترین لایه روی پوست باشد. ولی در باب استعمال از مواد آرایشی مثل کرم پودر و …

 

 

 

برعکس میباشد یعنی ضد آفتاب می بایست داخلی ترین لایه روی پوست باشد و بقیه مواد روی آن قرار گیرند. درضمنً از آنجایی که پوست به دور پلک ها وچشم ها نازک و حساس خیس از سایر بخش های رخ میباشد، همت نمائید از استعمال ضد آفتاب در حوالی دیده خویش داری فرمائید به دلیل آن که می‌تواند دیده ها را تحریک نماید و منجر سوزش آن ها شود. اما ضد آفتاب های منحصر بدور دیده هم داریم.

 

 

 

? بالاخره تزکیه آرایش و پیرایش…

 

 

 

دقت داشته باشید که تزکیه پیرایش هم به اندازه خویش آراستن اهمیت داراست. گذشته از خواب، بی تردید بایستی با به کارگیری از یک شیر منزه کن خوب پیرایش و چربی و کثیفی را به خیر از روی پوست خویش تمیز کرده و پوست تان را با آب ولرم شستشو دهید.

 

 

 

اضافه بدانید : 5قدم طلایی برای زدن کرم پودر

 

گام نخستین:جستن رنگ ایده آل

 

 

 

کرم پودر را روی خط زنخدان آزمون نمائید مانند تصویر ودر روشنایی روز آن را تحلیل فرمایید در صورتی‌که سوای مالیدن رنگ محو و ناپدید میباشد رنگ کرم پودر برای صورتتان عالی میباشد

 

 

 

گام دوم : پوستتان را فراهم فرمایید

 

 

 

پوستتان را بشویید و کرم مرطوب کننده بزنید و پنج دقیقه مجال بدید تا مرطوب کننده جذب صورتتان بشود در شرایطی‌که می‌خواهید پیرایش زیاد روی پوستتان بماند مطلقا کرم مرطوب کننده بزنید منجر کاهش منافذ گشوده ومات شدن پوست می شود

 

 

 

گام سوم: پخش درست کرم پودر روی فیس

 

 

 

ماهر ها پیشنهاد میکنند در صورتی‌که پوشش نادر می خواهید کرم را با انگشتتان روی پوست پخش فرمائید برای پوشش بیش تر از اسفنج یا این که پد به کارگیری فرمایید کرم پودر را از منطقه Tصورت ( پیشانی بینی زنخدان) آغاز وبه حریم محو فرمائید

 

 

 

گام چهارم: به کار گیری از کانسیلر

 

 

 

مسئله کرم پودر بازدارنده ازچروک شدن کانسیلر می شود کانسیلر سبک و یک جایگاه پر‌نور خیس از کرم یا این که پوستتان گزینش فرمایید کانسیلر خیلی پر‌نور تصنعی و مصنوعی می‌شود در‌حالتی که عیوب ریز صورتتان با کرم پودر پوشیده نشد از کمی کانسیلر به کارگیری نمایید

 

 

 

گام پنجم: پودر براق کننده

 

 

 

برعکس گونه های سابق ومات نسل تازه این پودر ها چهره را بی روح نمی نماید پودرهای واضح که نوروفروغ را منعکس کرده وباعث درخشندگی پوست می‌گردد در انتهای عمل این پودر را از سیرتکامل به سمت بینی پخش کنیدقاله می توانید ویرایش نمایید، برای به کارگیری طولانی تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌کنید.