سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم پودر سبک برای مصرف روزمره

2- کرم پودر سبک برای مصرف روزمره

بهترین کرم پودر

از خصوصیت های یک کرم پودر خوب از لحاظ خانم ها داشتن بافتی سبک و همینطور مخملی میباشد. اکثر خانم ها برای استعمال روزمره از کرم پودرها ترجیح می‌دهند که آن‌ها دارنده بافتی سبک باشند تا در زمان روز پوست آنها حس سبکی نماید. مواد آرایشی سنگین و موادی که به خیر جذب پوست نمی‌شوند گزینه تعیین خانم ها قرار نمیگیرند.

 

3- ترکیبات عالی

وجود اشکال ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C و E در کرم پودرها سبب ارتقا کیفیت آن‌ها می گردد. خانم هایی که در گزینش تولیدها آرایشی شان اعتنا می کنند اکثر اوقات کرم پودرهایی را گزینش و مصرف مینمایند که دارنده ترکیباتی بی نیاز و ترجیحا گیاهی باشند تا خیر فقط به پوست شان زخم نرسد بلکه اشتباهات احتمالی پوست آنان‌را نیز برطرف نماید و به برنا سازی و خودداری از چین و چروک و حتی افتادگی آن یاری دهد.

 

4- رنگ طبیعی

مهمترین ترازو در تعیین کرم پودر رنگ آن میباشد. شایسته ترین رنگ برای هر شخص نزدیک ترین رنگ به پوستش میباشد. راه و روش های مختلفی برای تشخیص رنگ پوست موجود است که در نوشته ی علمی های قبلی به آن اشاره کردیم. البته چنانچه بخواهیم در‌این بخش نیز به صورت مختصر به آن اشاره کنیم بایستی بگوییم که شایسته ترین راه و روش های تشخیص رنگ پوست سه شیوه دارااست:

 

رنگ طبیعی

تشخیص رنگ پوست مبتنی بر رنگ موی و دیده

شما مبنی بر رنگ موی و دیده هایتان می توانید سرد، گرم و یا این که خنثی بودن رنگ پوست تان را تشخیص دهید. معمولا اشخاصی که گیسو مشکی، بلوند و قهوه ای تیره دارا هستند و دیده هایشان آبی‌رنگ، طوسی و یا این که سبز میباشد در مدل کسانی قرار می گیرند که رنگ پوست شان سرد میباشد.

 

البته در صورتیکه چشمانی قهوه ای، فندقی و یا این که کهربایی رنگ دارا هستند و موهایتان مایل به مشکی، قهوه ای رو به قرمز‌رنگ و یا این که بلوند دارید جزو آن جور از کسانی می‌باشید که رنگ پوست شان گرم میباشد.