سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت کرم پودر و پرایمر

بهترین کرم پودر

از آنجاییکه پرایمر یک جنس نسبتاً جدیدی میباشد، خیلی از خانم ها درباره‌ی آن اطلاعاتی ندارند و شاید تفکر نمایند که وجود آن در پیرایش الزامی وجود ندارد. ولی بایستی این نکته را یاد‌آوری کنم که پرایمر قبلی از به کار گیری از کرم پودر آیتم استعمال قرار می‌گیرد و سوای کرم پودر، رنگ خاصی به طور نخواهد بخشید. ما دراین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم به صورت مختصر و موءثر درباره ی تفاوت های عمده پرایمر و کرم پودر کلام کنیم و بازنگری کنیم که کدام یک دارنده ضرورت بیشتری نسبت به دیگری میباشد.

 

پرایمر چه می باشد؟

در مجموع، از پرایمر برای تحت سازی و یکپارچه کردن آرایش و پیرایش و ماندگاری اضافه آن بر روی چهره به کار گیری میشود. با به کارگیری از پرایمر، اساس آرایش و پیرایش شما صاف و یکپارچه می‌گردد و بعداز به کار گیری از کرم پودر و دیگر اثاثیه پیرایش، پوستی پر‌نور و جالب خواهید داشت. در شرایطی که تاکنون از پرایمر به کار گیری نکرده اید، بدانید که یک جنس عالی که هدفش افزایش زیبایی و به یاد ماندنی کردن پیرایش بر فیس میباشد را از دست داده اید. از مهم ترین ترکیبات پرایمر، ژل و پودر میباشد که بر شالوده سیلیکون گذارده شده‌است و اقتدار قابل انعطاف کنندگی متعددی به طور می‌دهد. پرایمرها اشکال مختلفی دارا هستند، و برای دیده و ابرو، لب، رخ و ناخن گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

 

کرم پودر چه می‌باشد؟

از کرم پودر برای پوشش دهی لک فیس و یک پارچه کردن پوست فیس به کارگیری میشود. و کسانی که دارنده پوست های حساس، چرب و یا این که نصفه چرب دارا هستند، می‌توانند از کرم پودر های منحصر به فرد به پوست خودشان به کارگیری کنند. کرم پودر ها دارنده انواعی زیرا مایع و یا این که پودر میباشد و متناسب با رنگ پوست هم قابلیت و امکان گزینش دارا‌هستند.

 

تفاوت کرم پودر و پرایمر

از مهم‌ترین تفاوت های کرم پودر و پرایمر می شود به موردها پایین اشاره نمود:

 

یک کدام از مهم‌ترین اسباب و اثاث آرایشی که هر خانمی از آن به کارگیری میکند، کرم پودر میباشد که معمولا پس از پرایمر و یا این که مرطوب کننده ها گزینه به کار گیری قرار می گیرد. اما کسانی هم هستندکه سوای استعمال از زیرساخت ها (پرایمر)، فورا از کرم پودر استعمال مینمایند. کرم پودر ها گونه های مختلفی دارا‌هستند و با اعتنا به گونه پوست، قابلیت و امکان گزینش دارا‌هستند.

 

پرایمرها مغایر کرم پودرها به تنهایی قابل استعمال نیستند و قطعا بایستی بعداز استعمال، از کرم پودر استعمال کنند. در فیس داشتن جوش های چرکی و یا این که آلرژی گذشته از به کار گیری از پرایمر، با دکتر مربوطه مشاوره فرمائید.

عمده ترین کاری که پرایمر پیشین از استعمال از کرم پودر انجام می‌دهد، این میباشد که چروک‌های سطحی و عمق دار و همگی حفره‌های پوست را می‌پوشاند.

از پرایمر های با تناژ سبز میتوانید برای پوشاندن قرمزی پوست و جوش ها به کارگیری نمائید که معمولا کرم پودر ها به تنهایی امکان پوشانندگی بر روی پوست را ندارند و بعداز برهه زمانی به کارگیری از پوست رخ محو می‌شوند. مگر اینکه از فیکساتور استعمال کرده باشید.

نکته حائض اهمیت: برای پلک ها هم پرایمر اختصاصی موجود است و اشخاصی که تنها اختلال چشمی دارا هستند، میتوانند از این دسته پرایمرها به کارگیری نمایند.

در فیس داشتن پوست چرب و ماندگاری بیش تر، از پرایمرهای مات به کارگیری فرمایید.