سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا کانسیلر با کرم پودر با هم فرقی داراهستند ؟

بهترین کرم پودر

تفاوت کاربردی کانسیلر با کرم پودر در لوازمات آرایشیمجموعه : نکات آرایشیتفاوت کاربردی کانسیلر با کرم پودر در لوازمات آرایشی

آیا کانسیلر با کرم پودر با هم فرقی دارا‌هستند ؟ 

همانطور که می‌دانیم کانسیلر با کرم پودر فرق هایی داراست و می تواند راز فن پیرایش را دقیقا مستقل نماید . 

 

 

 

کرم پودر، کانسیلر، پرایمر یا این که کرم های BB و CC از گزاره اثاثیه آرایشی می باشند که برای پیرایش رخ آیتم بهرهگیری قرار می گیرند، ولی پیشنهاد نمی‌شود این محصولات را با هم بهرهگیری فرمائید. پیرایش چندان سبب ساز میگردد منافذ پوست شما بسته گردیده و پوست زخم ببیند. پس بهتر می‌باشد بدانید چه وقتی می بایست از هر مورد از این کرم ها بهرهگیری فرمائید تا سود بهتری بگیرید. روزگار آن رسیده تا با تفاوت های انها آشنا گردید.

 

 

 

کرم پودر که برخی به آن فاندیشن نیز می‌گویند، محصولیست که برای یکسان کردن رنگپوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن بهرهگیری میگردد. کرم پودر ها گونه های مختلف دارا هستند، می توانند مایع، جامد ، موشواره یا این که پودر باشند.

 

 

 

کانسیلر یا این که اصلاح کننده رنگ دسته دیگری کرم است که برای نهفته کردن جای جوش، لکه های سیاه یا این که تیرگی های به دور دیده بهرهگیری می‌گردد. کانسیلر خیلی به کرم پودرشباهت دارااست البته ازآن کلفت‌خیس می باشد و قادر است لکه هایی راکه کرم پودر نمی‌تواند پوشش دهد را پنهان نماید.

 

 

 

کرم پودر روی کل چهره اعمال می‌گردد تا رنگ پوست یک دست و یکسان گردد، در شرایطی که صرفا می خواهید پوستی یکرنگ داشته باشید کرم پودر به سهولت اینکار را برای شما انجام می دهد البته برای نهفته کردن لکه های ریزتر، کرم پودر به کارتان نمی‌آید. دراین‌صورت کانسیلر گزینه بهرهگیری قرار می گیرد. کانسیلر وظیفه اصلاح کننده دارااست و روی کل چهره زده نمی شود. تنها جایی که لکه یا این که جای جوش موجود هست را کانسیلر می زنند تا مشکلات کوچک پوست برطرف شود.

 

 

 

کانسیلر را قبل از کرم پودر می زنند. ترتیب بهرهگیری کرم ها به‌این چهره می‌باشد که نخست مرطوب کننده بهرهگیری می‌گردد ، بعد کرم پودر برای یکپارچه شدن سطح پوست ودر آخر کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و آرایش و پیرایش پوست را تصحیح مینماید.

 

 

 

بقیه محصولاتی که برای پیرایش رخ بهرهگیری می گردند دربردارنده مورد ها ذیل میگردند :

 

 

 

موشواره «Mousse »

 

ترکیبی از پودر و کرم می‌باشد، در حقایق میتوان آن را پودر قابل انعطاف دانست. موشواره پیرایش شما‌را مات یا این که نصفه مات می کند و برای پوست های چرب مطلوب وجود ندارد. ماوس سنگینی روی پوست ندارند ولی پوشش دهی آن میانگین می‌باشد.

 

 

 

پودر کامپکت « Compact Powder » 

 

پودر کامپکت یا این که به عبارتی پنکیک، روی کرم پودر مایع بهرهگیری می گردد و طبق معمول زمانیکه می خواهید آرایش و پیرایش کانتور داشته باشید با این جنس سود بهتری خواهید گرفت.

 

 

 

پرایمر « Primer » 

 

پرایمر محصولیست که پیش از کرم پودر بهرهگیری گردیده. امداد می کند آرایشی صاف و یکپارچه و با دوام داشته باشید. پرایمرها طبق معمول بی رنگ می‌باشند. شما می توانید کرم پودر را فارغ از پرایمر بهرهگیری نمائید البته بهرهگیری از پرایمر سوای کرم پودر معنایی ندارد. پرایمر پس از کرم مرطوب کننده و پیشین از کرم پودر بهرهگیری می گردند.

 

 

 

این را نیز درنظر داشته باشید همان طور که در صدر گفته شد کلیه ی این تولید ها آرایش و پیرایش چهره را با هم بهرهگیری نمیکنند بایستی با اعتنا به وضعیتی که پوستتان دارااست آن‌ها را گزینش فرمائید، همچنین بهرهگیری صحیح و رعایت ترتیب بهرهگیری این اثاثیه آرایش و پیرایش نیز مهم می باشد.