سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماهر کرم پودر بزنید

بهترین کرم پودر

به کار گیری اشتباه از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ چهره‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان می‌نمایند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را دارااست. مقاله پایین را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

 

ماهر کرم پودر بزنید

سیندا واتسون آرایشگر دارای اسم و رسم نیویورکی می گوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر‌و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یکپارچه شود.

خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور بایستی کرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که کهن سال نکند، خیلی‌ها به جای این که رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کارگیری اشتباه از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ فیس‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیش تر نمایان مینمایند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله پایین را بخوانید تا بدانید طریق این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه می‌باشد.

 

 

اضافه بدانید : کدامیک رخ را جوانتر نشان می دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!

 

 

با دقت به مدل پوست کرم‌ پودر گزینش فرمایید

در شرایطی‌که پوست درخشان دارید

افرادی که پوست درخشان و شفافی دارا هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند البته گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوست از پنکیک استعمال شود به دلیل آنکه درین مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی خیر و خوبی برای جوش‌ها داراست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد اعطا کرد که اما نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه فقط با گذاشتن و برداشتن پد پوست را می بایست یه خرده مات کرد.